tirsdag 22. september 2015

Escape Room

I dag har vi hatt teambuilding på jobb. Kjempegøy! Vi har vært på Escape Room Kristiansand.
Real-life room escape spill er en form for fysisk eventyrspill der folk er låst inn i et rom med andre deltakere, og må bruke elementer av rommet for å løse en rekke gåter, finne ledetråder, og unnslippe rommet innenfor en angitt tidsgrense. Ideen stammer fra New York.


Vi var delt i to lag, og prøvde hvert vårt rom. I Kristiansand har de to ulike rom,  Aunt Jenny's chamber of nostalgia og The Playroom.
Vi venter på å bli sluppet inn.
Laget jeg gikk med
Her får man virkelig aktivert hjernen samtidig som man har det morsomt sammen med venner, kolleger eller familie. Jeg er ikke i tvil, jeg skal tilbake og prøve det andre rommet.
I rommet løser du gåter, finner nøkler og koder for å komme deg ut......
Du må levere ifra deg telefon og nøkler før du blir låst inne i rommet. Du ser nedtellingen av tida hele tiden, det gikk utrolig fort når vi endelig forsto hvordan vi skulle tenke.
Dette er ikke noe å lure på, gå sammen med venner eller familie og bestill tid, du vil ikke angre. Vi var fem i gruppa, og det er mange nok. Vi kunne nok ha samarbeidet mer, eller kanskje fordelt på en annen måte, men etterhvert synes jeg vi fungerte veldig bra.Et tips.......om du bruker briller, ta de med deg inn i rommet......jeg hadde lagt mine i lomma i jakka :(  Om du lurer på hvordan det gikk, så var vi et par minutter unna løsningen. Litt surt, men ikke noen tapsfølelse av den grunn. Ta turen og kos deg!
Takk for oss; Skan Traf I og II

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar