mandag 4. august 2014

Tripp - trapp - tresko


Tripp - trapp - tresko
Trappetrening......vel, jeg håper virkelig jeg kan gå i morgen....og i overmorgen. Knallhardt, men fy så moro, eller i alle fall veldig godt å gjøre noe annet enn det jeg pleier når jeg er i aktivitet.
Trappa ved Rossevann
Trappa ligger ved Rossevann. Sving av Langenesv mot Rossevann vannverk , inn ca 300 m, grusvei til høyre og så ser du dem snart.

Det kom en del i samme ærend
249 trinn, 2/3 deler er til dels bratt, flater noe mer ut mot toppen
Anbefaler lavt tempo i starten og ikke for lang pause mellom hver tur....om du skal ha flere

Nyter med god samvittighet


Det finnes faktisk en egen FB side for denne trappa oppdaget jeg https://www.facebook.com/250trinnmedglede

God tur

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar