mandag 25. november 2013

Boblefotball og Bungee-run

I dag verker kroppen på litt rare steder, i muskler (hmmm....vet nå ikke helt) jeg ikke visste jeg hadde, eller som i alle fall ikke nødvendigvis er i bruk til daglig.
Men fy flate (tør ikke bruke kraftigere uttrykk, selv om jeg nok ville gjort det muntlig) så gøy det var å ta de musklene i bruk!!
I stedet for tradisjonelt Julebord, valgte jeg å ta mine ansatte med på aktivitet i går, og turen gikk til Sport og Moro i Sørlandsparken.
http://sportogmoro.no/
Boblefotball er gøy!!
Vi startet med Boblefotball. Her kunne jeg godt ha ønsket meg litt mer tyngde med tanke på noen av motspillerne, ble kastet rundt, bokstavelig talt som en ball. Det var ikke det at det gjorde noe å bli veltet rundt, men fy så tungt det var å komme på beina igjen!! Og sikten ble etter hvert noe redusert inni ballen når tempen kom opp og kondensen la seg på plasten. Har du ikke prøvd det, kom deg ut å prøv!! Jeg har en mistanke om at smertene i skuldrene i dag skylden nettopp denne øvelsen :)


Vi fortsatte med innebandy, og pulsen sank ikke akkurat her heller. Konkurranseinstinktet var det ikke noe galt med.
Så var det Bungee-run. På med sele og løp det du klarer, for så å bli trukket tilbake med et smell når strikken blir stram. Poenget var å feste en ball så langt unna du klarte. Ikke vet jeg, men mistenker at det jeg kjenner i lysken i dag, har med seletøyet å gjøre :)

Hoppeslott....bare for barn du liksom. Her fikk resten av muskulaturen det den ikke hadde fått tidligere på dagen. Jeg tror ikke de slottene er laget for å huse 15 "voksne" på en gang, heller ikke for 6 som konkurrerer om å komme først opp.....OG ned :)


Flott dag, kommer definitivt til å prøve noe liknende igjen......skal bare komme meg litt først :)
Sier ikke noe om lattermusklene, men tror de sitter i magen :)

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152010200748771&set=vb.360571693770&type=2&theater

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar