søndag 29. september 2013

Med danskt blod i årene

Kanskje er det mitt danske blod som gjør at jeg elsker toppturer. Å ta en "ti toppers" i Danmark er kanskje fort gjort :) Men følelsen jeg får når jeg er på strendene på vest-kysten i Danmark er nesten like god som toppturene her hjemme. Å vandre "milevis" med en følelse av at jeg går mot evigheten........
Lyset, vinden og lydene, jeg får aldri nok av det.......
De uendelige gule slettene, og lyset fra himmelen... 
Får du ikke lyst å bare legge deg på ryggen og kikke opp i himmelen....... 
Alt inviterer til en fin tur på stranda 
Du kan velge å sitte å se ned på stranda om du heller vil det.......

 
Bare å velge, vil du gå kort eller lang tur.....
Så enkelt og så vakkert.... 
Ettermiddag på stranda....
Som tatt ut av en annen tid.......jeg vil si kul :)
Jeg bare liker de........ 
Tror det er Kong Neptun sin sko.....
Med luft under vingene..... 
Noen turer opp og ned i sanddynene og jeg lover deg trening!! 
Tid for frokost etter turen.....
En liten rusletur opp i Blokhus for å spise frokost....
<3 <3 <3 
Deilig sjømat i riktige omgivelser..... 
Lyst på en liten hvil etter strandturen, velbekommen :)
Vi er klare for hjemturen etter en fin helg "hjemme" i Danmark. Gulvene i bilen vitner om hvor vi har vært; hvit sand, som mel, umulig å bli "kvitt", men det gjør ikke noe :)

2 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder. Jeg fikk lyst på en danmarkstur. D

    SvarSlett
  2. Takk :) Godt det ikke er så langt unna da, om lysten får styre :)

    SvarSlett